Internal branding

Extern winnen is intern beginnen. Hoe zorg je ervoor dat je medewerkers zich betrokken voelen bij je merk? En de merkbelofte ook echt vanuit het merk-DNA waarmaken en uitdragen als ambassadeur? Soulid adviseert en helpt je bij het opzetten van interne campagnes gericht op het beïnvloeden van kennis, houding en gedrag. Onze gedrags- en communicatietrainingen zijn hierop een mooie aanvulling.

Swinkels Family Brewers

Els Wachter
Internal Communications Officer Swinkels Family Brewers

“Soulid is al meer dan tien jaar een betrouwbare partner van onze familiebrouwerij. We vroegen hun advies jaren geleden op het moment dat we ons personeelsblad, de Bavariant, wilden professionaliseren. Soulid dacht mee over het totale concept en dat heeft geleid tot een mooi resultaat. Daarvoor al was Soulid actief betrokken bij het vertalen van onze nieuwe bedrijfsstrategie 2015-2020 naar het personeel. Dat gebeurde in gerichte gedrags- en communicatietrainingen voor medewerkers en teamleiders. Soulid droeg er op deze manier aan hij dat de nieuwe strategie ‘tussen de oren’ kwam bij de medewerkers van de brouwerij.

Toen we in 2018 onze bedrijfsnaam veranderden van Bavaria in Swinkels Family Brewers, hebben we dat moment aangegrepen om ook de look and feel van het personeelsblad aan te passen. De Bavariant werd het Tapblad en samen met Soulid hebben we kritisch gekeken naar de inhoudelijke formule en is de lay out aangepast aan de nieuwe huisstijl.

Soulid is een creatieve en flexibele partner. Ze kennen ons bedrijf, onze cultuur en ze vertalen die kennis in passende producten en adviezen. Daarnaast vind ik Soulid ook een loyale partner. Ze zijn goed in wat ze doen en ze gaan ver om samen met hun klanten een topprestatie te leveren. Soulid snapt ons bedrijf. Dat voelt gewoon goed.”

Eén worden met Soulid?

Ga naar één van onze andere expertises .