Workshop ‘Creëer organisatieambassadeur’
Doelgroep:
Alle medewerkers
Leerdoelen:
Kennis van de organisatie-identiteit. Kennis van intern ambassadeurschap. Gedrag (h)erkennen, interpreteren en beïnvloeden. Klantgericht communiceren.
Inhoud en opzet:
Binnen is buiten, buiten is binnen. Iedereen merkt het als je ‘skin’ niet in lijn ligt met je ‘soul’. Of als je A zegt, maar B doet. Dat geldt voor iedereen binnen de organisatie; in elke functie, van jong tot oud. Je medewerkers zijn je visitekaartje en ambassadeurs van je organisatie. Hun gedrag en houding zijn mede bepalend voor de uitstraling van je organisatie. Alle medewerkers hebben te maken met ‘klanten’. Die hoeven niet per se extern te zijn; ook collega’s kunnen klant zijn. Hoe vertegenwoordigen zij de organisatie op een positieve en klantgerichte manier? Welke verwachtingen, gedragingen en communicatiestijl horen daarbij? In een interactieve workshop reiken we je hiervoor graag wat tips aan. Ook kun je leren van elkaars ervaringen.
Duur:
1 dagdeel
Groepsgrootte:
Maximaal 8 deelnemers
Praktisch :
- Dit is een incompany groepsworkshop.
- Locatie door organisatie te bepalen of Soulid training & coaching kan hierin een voorstel doen.