Workshop ‘Resultaatgerichte en zakelijke inzet van social media’

Doelgroep:
Social media verantwoordelijke(n), medewerker
customer service, medewerkers die zakelijke content posten en / of reageren.

Leerdoelen:
Concrete, resultaatgerichte, efficiënte en effectieve inzet van social media voor jou en jouw organisatie.

  • Aan welke marketing- en communicatiedoelstellingen kan ik bijdragen?
  • Hoe kan ik bijdragen aan deze doelstellingen?
  • Hoe kom ik in contact met de juiste doelgroepen?
  • Het inrichten van een goed profiel.
  • Het praktisch, effectief en efficiënt gebruik van social media.
  • De creatie en plaatsing van relevante content.
  • Het reageren op berichten.
  • Het benutten en meetbaar maken van resultaten.

Dit geheel vullen we tijdens de workshop aan met praktische opdrachten en tips & trucs.

Inhoud en opzet

  • Een digitale individuele intake (inclusief testen van de online verbinding) ± 15 minuten per deelnemer.
  • Tweetal workshops van ± 2 uur per workshop (beide workshops bestaande uit theorie + opdrachten).
  • Tussentijdse coaching en nazorg op afroep.

Duur:
2 x ± 2 uur online + tussentijdse ondersteuning + nazorg

Groepsgrootte:
Maximaal 10 personen

Praktisch:
Uitgevoerd door de specialisten van Communiteers, dé samenwerkingspartner van Soulid op het gebied van online communicatie.

Offerte aanvragen