Workshop ‘Free publicity genereren en persberichten schrijven’

Doelgroep:
Medewerkers die perscontacten onderhouden en persberichten schrijven en/of (startende) ondernemers die hun schrijfskills willen aanscherpen.

Leerdoelen:
Wat is nieuwswaarde voor de pers en welke informatie is van belang? Hoe zorg je dat je kernboodschap(pen) overkomen?

Inhoud en opzet*:
Tijdens deze workshop kruip je in de huid van de journalist.
Wat is voor de journalist nieuws en welke selectiecriteria worden op redacties gehanteerd? Welke informatie is relevant en hoe verzamel je deze informatie en reik je deze aan? Je leert dit alles tijdens deze praktische workshop.

Duur:
2 dagdelen

Groepsgrootte:
Maximaal 8 deelnemers

Praktisch :

  • Dit is een incompany groepsworkshop.
  • De workshop ‘Free publicity genereren en persberichten schrijven’ kenmerkt zich door een boeiende afwisseling van theorie en praktische oefeningen en opdrachten, waarbij zelf ingebrachte casuïstiek als een rode draad door de training heen loopt.
  • Locatie door organisatie te bepalen of Soulid training & coaching kan hierin een voorstel doen.
Offerte aanvragen