Workshop ‘Communicatieplan schrijven’

Doelgroep:
Organisaties / MKB-bedrijven zonder communicatieafdeling, communicatiemedewerkers die hun skills verder willen ontwikkelen, ondernemers die hun bedrijf goed in de markt willen zetten en/of hun communicatieskills verder willen ontwikkelen.

Leerdoelen:
Doelstelling is om tijdens de workshops een praktisch communicatieplan te realiseren. In de toekomst kun je zelf nieuwe communicatieplannen maken.

Inhoud en opzet:
Je weet wie je bent en voor wie je er bent. Dan wordt het tijd om slim doelen te formuleren en te kijken op welke manier je deze doelen bereikt. Welke activiteiten zijn er op de korte en welke op de lange termijn nodig om resultaten te kunnen boeken? Welke middelen en media hebben we tot onze beschikking en wanneer zetten we welke in om de juiste doelgroep op het juiste moment te bereiken? En natuurlijk: hoe meten we wanneer een actie succesvol is geweest? De handen uit de mouwen dus!

Workshop 1:
Welke onderdelen bevatten een communicatieplan met de daarbij horende uitgangspunten en tips (theoretische uitgangspunten) + toelichting huiswerkopdracht ‘schrijf je communicatieplan’.

Workshop 2:
Je presenteert je communicatieplan en krijgt feedback van de trainer en de deelnemers.

Duur:
2 dagdelen

Groepsgrootte:
Maximaal 8 deelnemers

Praktisch :

  • Dit is een incompany groepsworkshop.
  • Locatie door organisatie te bepalen of Soulid training & coaching kan hierin een voorstel doen.
Offerte aanvragen