Communicatietraining ‘Professioneel en klantgericht schrijven’
Doelgroep:
Deze communicatietraining is geschikt voor medewerkers met klantencontact bijvoorbeeld via e-mail.
Leerdoelen:
Schrijven van klantgerichte teksten
Inhoud en opzet :
Je lezer wil maar één ding weten: “What’s in it for me?” Een commerciële tekst overtuigt én verkoopt. Wil je graag makkelijker en sneller e-mails schrijven? Zodat je boodschap goed overkomt bij de klant en in prettig leesbare en begrijpelijke taal geschreven is? Kortom, wil je meer effect bereiken met je e-mails? Dan biedt de training ‘Klantgericht schrijven’ uitkomst. Tijdens de training schrijf je zelf een tekst op basis van de stappen van het schrijfproces en krijg je de nodige feedback. Ook lever je voor aanvang van de training een tekst aan waarop je tijdens de training feedback krijgt van de trainer.
Duur :
2 dagdelen
Groepsgrootte:
Maximaal 8 deelnemers
Praktisch :
- Dit is een incompany groepstraining.
- De communicatietraining ‘Klantgericht schrijven’ kenmerkt zich door een boeiende afwisseling van theorie en praktische oefeningen en opdrachten, waarbij zelf ingebrachte casuïstiek als een rode draad door de training heen loopt.
- Locatie door organisatie te bepalen of Soulid training & coaching kan hierin een voorstel doen.