Workshop ‘Resultaatgerichte en zakelijke inzet van social media’
Doelgroep:
Social media verantwoordelijke(n), medewerker
customer service, medewerkers die zakelijke content posten en / of reageren.
Leerdoelen:
Concrete, resultaatgerichte, efficiënte en effectieve inzet van social media voor jou en jouw organisatie.
- Aan welke marketing- en communicatiedoelstellingen kan ik bijdragen?
- Hoe kan ik bijdragen aan deze doelstellingen?
- Hoe kom ik in contact met de juiste doelgroepen?
- Het inrichten van een goed profiel.
- Het praktisch, effectief en efficiënt gebruik van social media.
- De creatie en plaatsing van relevante content.
- Het reageren op berichten.
- Het benutten en meetbaar maken van resultaten.
Dit geheel vullen we tijdens de workshop aan met praktische opdrachten en tips & trucs.
Inhoud en opzet
- Een digitale individuele intake (inclusief testen van de online verbinding) ± 15 minuten per deelnemer.
- Tweetal workshops van ± 2 uur per workshop (beide workshops bestaande uit theorie + opdrachten).
- Tussentijdse coaching en nazorg op afroep.
Duur:
2 x ± 2 uur online + tussentijdse ondersteuning + nazorg
Groepsgrootte:
Maximaal 10 personen
Praktisch:
Uitgevoerd door de specialisten van Communiteers, dé samenwerkingspartner van Soulid op het gebied van online communicatie.