Actueel
Een strakke positionering voor Huis naar Werk
Wat was het een feestje om de identiteit van Huis naar Werk scherp te stellen. Dankbaar voor deze mooie referentie!
Van SKOzoK naar Atalenta
SKOzoK is gefuseerd met Peuterdorp, Horizon, Kinderstad en International Childcare. Alle vier waren onderdeel van Kinderopvanggroep Tilburg. Soulid begeleidde het positionergingstraject om te komen tot een nieuwe identiteit en naam voor de organisatie: Atalenta. Trots op het resultaat en dankbaar voor deze mooie referentie!
Kom naar de inspiratiesessie Effectief werven op 21 september
Op donderdag 21 september organiseren Lesley Kleef van Soulid en Bas Schepers van de Communiteers weer hun succesvolle bijeenkomst 'Effectief werven'. Zorg dat je erbij bent!
Nagenieten van Fiësta del SALTO!
Op 14 juni 2023 vond Fiësta del SALTO plaats. Een geweldig event waar Soulid aan mocht bijdragen met conceptontwikkeling en productie. Wat een feest!
Inspiratiesessie: Effectief werven geslaagd!
De inspiratiesessie Effectief Werven is geslaagd! We kijken terug op een waardevolle middag. Heb je het gemist? Bekijk dan de sfeerfoto's en vraag het gratis stappenplan aan.
Sámen met je team, dan kom je er sterker uit
Vorig jaar kreeg ik de vraag om bij het Summa College een rol als teamleider a.i op me te nemen. Marketing & Communicatie ontwikkelde zich van afdeling naar dienst en in deze nieuwe rol mocht ik hier mee handen en voeten aan geven. Een leuke, maar uitdagende transitie!
Wie bewaakt jouw merkidentiteit?
Zoals elk vakgebied is de communicatiesector aan verandering onderhevig. Door de coronacrisis kijken opdrachtgevers kritisch naar hun uitgaven voor marketingcommunicatie. Leken de bomen voorheen tot in de hemel te groeien, die tijd is voorbij. Over iedere uitgegeven euro wordt nagedacht. En, terecht!